Sunday 7 February 2016

Minum Vivix Membantu Meningkatkan Tenaga Sel Untuk Berkerja Dengan Lebih Baik

Alhamdulillah dapat menulis lagi..kali ini saya nak share pengalaman sendiri dengan vivix ni. Saya ingat lagi kali pertama saya mula minum vivix pada tahun lepas. Tiga hari je saya minum. Masa itu kebetulan my emak ada datang stay rumah saya so sayapun ajak la dia minum sekali. Nak tahu apa terjadi pada hari ketiga kami minum? haaaaa...


cara pengambilan vivix

Pada hari ketiga kami makan, malamnya kami mengalami lenguh-lenguh yang tidak terkata...kaki hampir tidak dapat berjalan. iye...Healing Crisis. kemudian kami stop selama seminggu. Biarkan demam kami pulih dahulu. Selepas itu, akibat kekangan masa, saya semakin terlupakan vivix (ohhhhhh...sangat ruginya saya). Jujurnya saya tidak teruskan pengambilan vivix.

ubat awet muda

Setelah setahun berlalu, bulan lepas (promosi vivix buy 6 free 1) saya beli sebotol vivix (share beli dengan 6 lagi orang kawan, so dapatla harga lebih murah). Dengan penuh rasa debar sebab takut demam seminggu. Sebenanrnya healing crisis yang kita alami adalah bergantung kepada tahap ketoksikan tubuh kita. Jadi, minum sehingga hari ketiga, alhamdulillah tiada healing crisis. Yang saya perasan sakit tumit kaki ni hilang. Seriously saya terkejut. Niat saya beli vivix adalah untuk jeragat saya ni haaa yang dah macam ape jek di muka ni. Syukur alhamdulillah. 




KENAPA SAYA AMALKAN VIVIX SEMULA?

1. Saya excited nak hilangkan jeragat.
2. Of course mahukan kulit yang lebih cantik.
3. Sebab faktor usia tapi terasa wajah dan badan lebih tua dari usia.
4. Bacaan gula dalam darah saya tinggi. Last 1month adalah 19 beb.

APA KEISTIMEWAAN VIVIX SEBENARNYA?

Ada dua keistimewaan vivix yang anda perlu ketahui.

* Memperbaiki DNA ~ Kerosakan DNA adalah salah satunya disebabkan faktor radikal bebas menyebabkan proses penuaan berlaku sangat pantas/laju. Jadi, kandungan vivix ini membantu melambatkan  dan melindungi sel DNA tubuh. Kepada pesakit cancer yang telah selesai menjalani rawatan kimoterapi boleh mengamalkan vivix. Bagi mengembalikan sel tubuh kepada yang asal.

* Memperbaiki TENAGA SEL ~ Apabila sel mula hilang tenaga, fungsi sel juga akan jadi menurun. jadi memperbaiki dan mengekalkan tenaga pada sel akan dapat membantu  meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Sebab itu mungkin saya mebgalami healing crisi teruk ketika pertama kali mengambil vivix.

Sebab itu ia sesuai untuk anda yang mengalami ciri-ciri penyakit seperti gambar di atas tadi. 

vivix minuman botanik




OKAY...APA KATA MEREKA YANG LAIN YANG TELAH MENGAMALKAN VIVIX?











Alhamdulillah...setakat ini dulu sharing dari saya, insyaAllah ada latest perubahan nanti saya menulis lagi. Jadi kekalkan momentum anda bersama kami yea...

Sekiranya anda ada sebarang pertanyaan, boleh direct hubungi saya di talian ini, update terkini juga boleh didapati di fb dan insta. Urusan pembelian juga boleh direct ke whatsapp saya di nombor tertera. Sekiranya mahu terus membuat belian di branch dan mendapat harga ahli, boleh gunakan id saya itu. Selepas pembelian, pastikan anda menghubungi saya untuk mendapat khidmat konsultasi berkaitan cara pengambilan dan healing crisis anda (jika ada).

vivix shaklee








No comments:

Post a Comment